14.07.2018

Newsy | Zmiany w Mechanice Gry

Long Live the Lich - Balance Patch Umiejętności oraz World Polish

14.07.2018

Newsy | Zmiany w Mechanice Gry

Long Live the Lich - Balance Patch Umiejętności oraz World Polish





Poniższy tekst został przygotowany na podstawie Game Update Notes: July 10, 2018. Na portal markedbyfury.eu trafił za zgodę tłumacza, który opublikował tłumaczenie w ramach forum GuildWars2.pl.



Ogólnie

  • Podczas działania "Invulnerability" kondycje nie będą zadawały obrażeń.
  • Poprawiono skalowanie napisów wyświetlonych podczas przerywników filmowych. Będą skalować się odpowiednio po wybraniu opcji "DPI Scaling" dostępnej w zakładce "Graphics Options".
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas wczytywania lokacji gra wyglądała tak jak by zminimalizowała się do pulpitu.

Fraktale

Chaos Isles
  • Naprawiono błąd z pierwszysm checkpointem, który był aktywowany jeszcze zanim graczom udało się do niego dotrzeć.
Deepstone
  • Naprawiono błąd, który graczom z osiągnięciem "Fractal Gods" lub "Fractal Goddesses" uniemożliwiał pozyskanie dodatkowych "Fractal Encryptions".
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli utknąć w drzwiach prowadzących do pomieszczenia "Deepstone Sentinel".
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podskakujący gracze nie unikali złapania przez teleporty w sekcji z windami.
  • Naprawiono błąd, przez który osiągniecie "Boots on the Ground" było nieprawidłowo przyznawane.
  • Naprawiono błąd, który mógł spowodować, że winda przestała reagować po tym jak gracze zostaną pokonani.
Twilight Oasis
  • Naprawiono błąd, który powodował, że tornada używały "Toxic Trail".

Rajdy

Stronghold of the Faithful
  • Poprawiono animacje statui przy spotkaniu z "Keep Construct".

Umiejętności

Ogólnie
  • Naprawiono błąd który powodował, że auto "break stun" nie działała na niektórych traitach.
  • Zaktualizowano ikonki broni dla postaci: herald, tempest, dragonhunter, reaper i druid.
  • Rune of the Adventurer: Ta runa została rozdzielona w zależności od trybu gry. Dla meczy PVP przyznaje 25 punktów dla "endurance" a dla pozostałych trybów 50 punktów.
Elementalista
  • Zmiana "Meteor Shower" z poprzedniej aktualizacji, która ograniczyła maksymalne obrażenia dla pojedynczego celu, została rozszerzona na inne podobne umiejętności w tej aktualizacji. Ta zmiana ma na celu wyrównanie zadawanych przez elementalistów obrażeń dla mniejszych i większych grup przeciwników. Oprócz tych zmian, zwiększone zostały obrażenia zadawane przez graczy grających klasą Weavera.
  • Signet of Water: Poprawiono opis pasywnego zachowania umiejętności jeśli gracz wybierze trait "Written in Stone".
  • Lightning Cage: Poprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy zamiast ogłuszenia ("stunned") byli oszołomieni ("dazed").
  • Signet of Fire: Poprawiono błąd, który powodował, że umiejętność ignorowała mechanikę "line of sight".
  • Lava Font: Umiejętność nie jest już rozdzielona pomiędzy tryby gry.
  • Meteor Shower: Naprawiono błąd, który powodował, że minimalne obrażenia były zawyżone.
  • Flame Burst: Umiejętność zostanie przerwana jeśli gracz spróbuje ją rzucić na przeciwnika znajdującego się za plecami postaci.
  • Conjure Frost Bow—Ice Storm: Zmieniono nazwę umiejętności na Frost Storm. Zmieniono mechanikę zadawania obrażeń. Zrezygnowano z cooldownu pomiędzy trafieniami ale zredukowano obrażenia. Krwawienie zredukowano z 5 sekund do 3 sekund.
  • Conjure Lightning Hammer—Lightning Storm: Zmieniono nazwę umiejętności na "Invoke Lightning". Zmieniono mechanikę zadawania obrażeń. Zrezygnowano z cooldownu pomiędzy trafieniami ale zredukowano obrażenia.
  • Glyph of Storms—Ice Storm: Początkowe obrażenia zostały zwiększone o 60% ale po każdym trafieniu zostają zmniejszone o 10% aż do minimum 40%.
  • Glyph of Storms—Lightning Storm: Początkowe obrażenia zostały zwiększone o 65% ale po każdym trafieniu zostają zmniejszone o 5% aż do minimum 30%.
  • Polaric Leap: Zwiększono czas trwania superspeedu z 2 sekund do 3 sekund.
  • Quantum Strike: Zwiększono obrażenia od błyskawicy o 20%. Czas ładowania został skrócony z 18 do 16 sekund.
  • Fire Grab: Aftercast został zredukowany o pół sekundy.
  • Cauterizing Strike: Aftercast został zredukowany o 0.25 sekundy. Obrażenia bazowe i obrażęnia zadawane przez podpalonych przeciwników zostały zwiększone o 17%.
  • Pyro Vortex: Zwiększono liczbę impulsów od 6 do 8.
  • Shearing Edge: Zablokowano możliwość używania na przeciwnikach znajdujących się za postaciom gracza.
  • Natural Frenzy: Obrażenia zostały zwiększone o 33%. Zablokowano możliwość używania na przeciwnikach znajdujących się za postaciom gracza.
  • Elements of Rage: Ta cecha przekształca teraz 13% vitality w ferocity.
  • Written in Stone: Naprawiono błąd z szybkością przeładowywania „Signet of Fire” i „Signet of Water”.
Inżynier
  • Podstawowa mechanika walki była skomplikowana i dopiero odpowiednia rotacja umiejętności pozwalała wymaksować zadawane obrażenia. W pewnej części zostało to ograniczone zmianami w systemie condition damage ale teraz dodano obrażenia kluczowym umiejętnościom co ma zachęcić graczy do grania tą klasą. Wraz z tymi zmianami, „Thermal Vision”, został zmieniony tak żeby zachęcić to eksperymentowania z buildami. Zaktualizowano też eliksiry pozbywając się części losowych boonów by stały się one bardziej niezawodne i pozwalały mądrzej je wykorzystywać.
  • Bandage Blast: Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie zawyżonej wartość leczenia gdy używano traitu „Health Insurance”. Naprawiono problem, który pozwalał przeciwnikom na zablokowanie efektów działania umiejętności.
  • Overcharged Shot: Poprawiono opis umiejętności.
  • Poison Grenade: : Zwiększono ilość stacków zatrucia dodawanych przez jeden granat z 1 do 3.
  • Poison Dart Volley: Zwiększono czas trwania zatrucia z 5 sekund do 6 sekund.
  • Elixir H: Ta umiejętność zapewnia teraz ochronę na 2 sekundy, a także regenerację i szybkość na 4 sekundy zamiast losowego boona.
  • Elixir U: Ta umiejętność teraz zapewnia szybkość, wigor i 2 stacki stability przez 6 sekund. Ta umiejętność nadal będzie break stunem.
  • Toss Elixir U: Ta umiejętność jest teraz break stunem i dodaje quickness sojusznikom w obszarze swojego działania.
  • Napalm: Zmniejszono czas trwania tej umiejętności z 10 sekund do 8 sekund. Wydłużono czas palenia. Skrócono czas odnowienia z 30 do 25 sekund.
  • Concussion Bomb: Zwiększono stacków confusion z 5 do 6 w trybie PvE i z 6 do 7 w pozostałych trybach. Zwiększono czas odnowienia tej umiejętności z 18 do 20 sekund.
  • Detection Pulse: Zredukowano czas rzucania tej umiejętności o 0,25 sekundy, a aftercast został zmniejszony o około 0,3 sekundy.
  • Thermal Vision: Ta umiejętność dodaje 150 punktów Expertise na poziomie 80 i zwiększa Condition Damage o 10% przez 4 sekundy.
  • Reactive Lenses: poprawiono opis umiejętności.
  • Excessive Energy: Naprawiono błąd z przyznawaniem bonusu obrażeń.
Guardian
  • Specjalizacja Firebrand okazała się nieco za silna dla trybów gracz konta gracz wiec została do nich nieco dostosowana.
  • Searing Slash: Zmieniono animację tej umiejętności, aby zmniejszyć efekt poppingu.
  • Symbol of Faith: Zmieniono animację tej umiejętności, aby zmniejszyć efekt poppingu.
  • Ray of Judgment: Ta umiejętność pozwala teraz na zaatakowanie pojedynczego przeciwnika, zadając mu obrażenia z biegiem czasu.
  • Shield of Wrath: : Zmniejszono czas odnowienia tej umiejętności z 36 sekund do 35 sekund.
  • Chapter 1: Desert Bloom: : Zredukowano bazowe leczenie o 9% w PvP i WvW.
  • Chapter 4: Shining River: : Zredukowano bazowe leczenie o 11% w PvP i WvW.
  • Chapter 1: Unflinching Charge: Zredukowano czas trwania stability z 4 sekund do 3 sekund w PvP i WvW.
  • Signet of Resolve: Zmniejszono czas odnowienia tej umiejętności w PvE z 35 sekund do 30 sekund.
  • Mantra of Solace: Zmniejszono czas trwania „aegis” z 3 sekund do 2 sekund.
  • Liberator's Vow: Zwiększono zasięg działania z 240 do 360.
  • Legendary Lore: Zmniejszono regenerację z 6 sekund do 3 sekund w PvP i WvW. Zmniejszono ochronę 3 sekund do 2 sekund w PvP i WvW.
Mesmer
  • Klasa po ostatnich aktualizacjach zrobiła się zbyt mocna względem innych klas . Obecna rola tej klasy jest dobra ale jej ogólna skuteczność jest za wysoka i będzie ona zmniejszona.
  • Blurred Frenzy: Czas animacji tej umiejętności został zmniejszony z około 1,75 sekundy na 1 sekundę, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich poprzednich ataków. Obrażenia tej umiejętności zostały zmniejszone o 17% w PvP i WvW, przy zmniejszeniu PvE o 36%. Czas odnowienia został skrócony z 12 sekund do 10 sekund.
  • The Prestige: Burning duration został zmodyfikowany z 3 stacków na 3 sekundy na 1 stack na 9 sekund.
  • Phantasmal Mage: Burning duration inicjującego ataku został zmieniony z 2 stacków na 3 sekundy na 1 stack na 6 sekund. Atak został zmieniony z 3 stosów na 3 sekundy na 1 stos na 9 sekund.
  • Maim the Disillusioned: Czas trwania „torment” został podzielony pomiędzy trybami gry i będzie teraz trwać 4 sekundy w PvP i WVW i 6 sekund w PvE.
  • Imaginary Axes: Czas trwania „torment” został skrócony z 5 sekund do 4 sekund.
  • Axes of Symmetry: Czas trwania „confusion” został skrócony z 8 sekund do 6 sekund w trybie PvE.
  • Jaunt: Czas ładowania amunicji to 30 sekund w PvP i WvW oraz 20 sekund w PvE.
  • Signet of Inspiration: Zmniejszono czas trwania „aegis” z 10 sekund na 2 sekundy.
  • Illusionary Inspiration: Zmniejszono czas trwania „aegis” z 10 sekund do 2 sekund.
  • Inspiring Distortion: Zmniejszono czas trwania „aegis” z 5 sekund do 2 sekund.
  • Nomad's Endurance: Naprawiono błąd z przyzwanym bonusem do obrażeń.
  • Chaotic Persistence: Bonus zmniejszony z 3% do 2%.
Nekromanta
  • Wprowadzono istotną zmianę w mechanice „Epidemic” w tej aktualizacji, która ma na celu ograniczyć jej możliwości. Punktem wyjścia dla tej umiejętności była możliwość rozprowadzania po wrogach conditionów ale deweloper doszedł do wniosku, że jest to zbyt potężne. Wraz z rozwojem balansu walki podwodnej zaktualizowanao pewne umiejętności tej klasy by można było ich używać pod wodą. Golem wreszcie nauczył się pływać.
  • Life Siphon: Zredukowano czas rzucania z 3 sekund do 1,75 sekundy. Ta umiejętność zostanie przerwana, jeśli nekromanta odwróci się od celu.
  • Life Slash: Obrażenia tej umiejętności zostały zwiększone o 35% tylko w PvE.
  • Soul Spiral: Obrażenia tej umiejętności zostały zwiększone o 50% tylko w PvE.
  • Death Spiral: Ta umiejętność zadaje teraz zwiększone obrażenia celom z ponad 50% hp dla PvE i 10% w PvP i WvW.
  • Shade Skills: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał działanie tych umiejętności, jeśli gracz znalazł się w powietrzu tuż po ich użyciu.
  • Well Skills: Umiejętności te używają teraz innej animacji pod wodą.
  • Putrid Curse: Ta umiejętność nie zamienia już boona w condition.
  • Feast of Corruption: Ta umiejętność już automatycznie nie dodaje „torment”. Teraz niszczy boony. Liczba zniszczonych boonów wynosi 2 w PvP i 3 w PvE i WvW.
  • Sand Flare: Ta umiejętność może być teraz używana pod wodą.
  • Summon Flesh Golem: Ta umiejętność może być teraz używana pod wodą.
  • Spectral Walk: Ikona efektu dla tej umiejętności została zmieniona tak, aby pasowała do ikony umiejętności.
  • Spectral Recall: Dodano 0,5-sekundowy czas odnowienia, zanim umiejętność ta będzie mogła zostać użyta po użyciu Spectral Walk.
  • Epidemic: Zwiększono prędkość rozprzestrzeniania się o 33%. Ta umiejętność zmniejsza teraz czas trwania conditions o 50%.
  • Corrupt Boon: Ta umiejętność ma teraz dwie ładunki z 0,5-sekundowym czasem odnowienia między użyciami. Każde ładowanie trwa 18 sekund.
  • Siphoned Power: Zwiększono "might" przyznawaną przez tę cechę z 2 stacków do 3 stacków.
  • Dhuumfire: Ta cecha ma teraz czas odnowienia w połączeniu ze specjalizacją scourge. To odnowienie jest ustawione na 5 sekund w PvP i WvW i 3 sekundy na PvE.
  • Blood as Sand: Ta cecha została podzielona i zmniejszono redukcję obrażeń z 5% per „shade” do 3% w PvP i WvW.
  • Unending Corruption: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zniszczenie boona przeciwnika w stanie „downed”.
Ranger
  • Zmieniono różnice w premiach przyznawanych postaci i jej petom. Zmieniono traity w linii Beastmastery. Obrażenia zadawany przez część petów została zredukowana. Rozszerzono ilość skili dostępnych podczas walki podwodnej.
  • Poison Volley: Zredukowano czas trwania zatrucia z 5 sekund do 4 sekund podczas ataku od frontu oraz z 7 do 6 sekund podczas ataku z flanki.
  • Worldly Impact: Umiejętność rzuca się teraz 0.75 sekundy.
  • "Guard!": Ten skill może być teraz używany pod wodą. Naprawiono błąd związany z częstotliwością odnawiania umiejętności.
  • Spike Trap: Ten skill może być teraz używany pod wodą. Podwodna wersja skilla nakłada stun na przeciwnika.
  • Flame Trap: Ten skill może być teraz używany pod wodą.
  • Frost Trap: Ten skill może być teraz używany pod wodą.
  • Farsighted: Ten trait wpływa teraz na wszystkie skille broni rangera.
  • Pack Alpha: Ten trait zwiększa każdy bazowy atrybut o 150.
  • Pet's Prowess: Ten trait zapewnia wzrost ferocity do 300 oraz 30% wzrost szybkości ruchu (150 i 25% dla soulbeast).
  • Iboga—Consuming Bite: Obrażenia zostały zmniejszone o 33%. Zmniejszono obrażenia zadawane przez kondycje o 40%.
  • Smokescale— Bite: Obrażenia zostały zmniejszone o 30%.
  • Smokescale—Smoke Assault: Obrażenia zostały zmniejszone o 20%.
Revenant
  • Zmiany mają na celu dodanie większej elastyczności do gry tą klasą. Zmniejszony został kosz utrzymania pasywnych umiejętności legend. Umożliwi to lepsze zarządzanie energią. Dokonano również zmian mających na celu poprawę gry w trybie PvE.
  • Herald: Naprawiono błąd, który mógł zresetować efekt Legendary Dragon Stance gdy gracze używali Glint na początku meczu PvP.
  • Igniting Brand: Naprawiono błąd, który powodował że umiejętność ta ignorowała zasięg wzroku.
  • Unrelenting Assault: Obrażenia tej umiejętności zostały zwiększone o 25% (tylko w PvE).
  • Deathstrike: Animacja tej umiejętności została zmieniona.
  • Envoy of Exuberance: Zmniejszono koszt umiejętności z 10 do 8.
  • Banish Enchantment: Zwiększono zasięg umiejętności z 600 do 900. Naprawiono błąd powodujący nakładanie niepoprawnej ilości confusion na PvE.
  • Embrace the Darkness: Zmniejszono zużycie energii umiejętności z 7 do 6 punktów energii na sekundę. Zmniejszono czas rzucania umiejętności o 0.25 sekundy.
  • Protective Solace: Początkowy koszt umiejętności wynosi 5 punktów energii. Zmniejszono zużycie energii tej umiejętności z 8 do 6 punktów energii na sekundę.
  • Facet of Chaos: Zmniejszono zużycie energii tej umiejętności z 5 do 4 punktów na sekundę.
  • Impossible Odds: Zmniejszono koszt energetyczny umiejętności z 10 do 5. Zmniejszono koszt utrzymania tej umiejętności na PvE z 8 do 6 punktów energii na sekundę. Naprawiono błąd, który powodował dezaktywację superspeed.
  • Focused Siphoning: Zwiększono bazowe obrażenia zadawane przez tę umiejętność o 9% na PvE.
  • Bolster Fortifications: Ten trait zwiększa obrażenia o 5% tak długo jak postać ma na sobie protection.
  • Roiling Mists: Naprawiono błąd powodujący że gracze otrzymywali dodatkowe boony podczas zmieniana legend.
Złodziej
  • W tej aktualizacji wprowadzono kolejne zmiany w specjalizacji Deadeye. Zmiany mają na celu rozwiązanie kilku problemów. Pierwszą zmianą jest dodanie umiejętności "stealth" do umiejętności F2, aby ułatwić budowanie ataków typu "stealth" i uzyskiwanie malice.
  • Backstab: Zmniejszono aftercast o 0.5 seconds.
  • Infiltrator's Strike: Immobilize na PvP i WvW będzie trwać 1 sekundę, na PvE 2 sekundy.
  • Swindler's Equilibrium: Zmniejszono czas ładowania na PvP i WvW do 50%.
  • Unload: Koszty inicjatywy zmienia się w zależności od rodzaju rozgrywki. Na PvP i WvW umiejętność będzie kosztować 6 inicjatyw i generować 1 inicjatywę, jeśli wszystkie ataki trafią. Wersja PvE będzie działać bez zmian.
  • Exposed Weakness: Trait zadaje teraz 2% obrażeń na na każde condition znajdujące się na wrogu.
  • Dagger Training: Ataki daggerem zatruwają cel, trait dodaje 5% bonus do obrażeń zadanych daggerem.
  • Potent Poison: Ta umiejętność daje 20% premii do czasu trwania trucizny i obrażeń zarówno w PvP, i WvW, oraz 33% na PVE.
  • Uncatchable: Ta umiejętność będzie teraz zadawała 1 sekundę cripple na każdy impuls. Usunięto pierwszy impuls po aktywacji. Czas trwania krwawienia został zwiększony z 4 sekund do 5 sekund na PvE, a na PvP i WvW zmniejszono z 4 sekund do 3 sekund.
  • Bewildering Ambush: Confusion zadawane w PvP i WvW zostało zmniejszone z 6 do 4 staków na 3 sekundy
  • Lotus Training: Wersje PvP i WvW dla tej cechy zostały zmodyfikowane, a czas trwania krwawienia skrócony z 5 sekund do 4 sekund.
  • Deadeye—Stolen Skills: Umiejętności te dają teraz zdolność ukrywania się przez 3 sekundy, gdy używa się 5 lub więcej malice. Dodano do tych umiejętności czas rzucania 0,25 sekundy. Zwiększono obrażenia o 100%.
  • Rifle: Naprawiono błąd, który mógł spowodować, że niektóre umiejętności rifle generowały większą ilość malice.
  • Death's Judgment: Zwiększono premię do obrażeń za malice z 20% do 25% tylko w PvE.
  • Sniper's Cover: Niedostępność tej umiejętności po jej użyciu została nieznacznie zmniejszona.
  • Kneel: Przejście do stanu klęczącego dzieje się teraz natychmiast po aktywacji, aby umożliwić płynniejsze kolejkowanie umiejętności.
  • Free Action: Ta umiejętność przerwie obecną umiejętność złodzieja, zamiast czekać w kolejce. Ma to na celu umożliwienie bardziej elastycznego dostępu do korzystania z innych umiejętności.
  • Sneak Attack: Zwiększono obrażenia zadawane od pojedynczego pocisku o 20%.
  • Tactical Strike: Ta umiejętność nakłada teraz 10 staków wrażliwości na 5 sekund.
  • Hide in Shadows: Naprawiono błąd, który powodował, że ta umiejętność leczyła o mniejszą wartość niż zadeklarowana.
  • Shadow Gust: aktywowanie tej umiejętność anuluje autoatack złodzieja.
  • Blinding Powder: Zaktualizowano opis. Czas rzucania tej umiejętności wynosi teraz 0,25 sekundy, umiejętność jest teraz również stun breakererm.
  • Mercy: Ta umiejętność daje teraz 3 punkty inicjatywy niezależnie od malice level. Zredukowano inicjatywę zużywaną przez malice do 1. Ta umiejętność nie dezaktywuje aktualnego znaku używanego przez złodzieja.
  • Malicious Restoration: Zwiększono uzdrawianie wynikające z tej umiejętności o 100%. Zwiększono leczenie o 57% na poziom. Skrócono czas ładowania z 30 sekund do 25 sekund.
  • Binding Shadow: Ta umiejętność do aktywowania wymaga teraz aby cel znajdował się w linii wzroku gracza.
  • Malicious Intent: Usunięto bonus malice dodawany w trakcie leczenia. Dodano bonus malice w trakcie ataku wyprowadzonego podczas skradania.
  • Silent Scope: Naprawiono błąd który uniemożliwiał 20% bonus do trafienia krytycznego. Usunięto czas odnawiania z tej umiejętnośc.
  • Payback: Zwiększono efekt doładowania umiejętności z 10% do 20% na PvE i WvW , oraz zwiększono efekt doładowania umiejętności do 33% w PvP.
Wojownik
  • Skupiono się na zdolności wojownika do zapewnienia wsparcia dużym grupom sojuszników. Wprowadzono ulepszenia w mechanice „tactics”, „warhorn” oraz „shouts”. Ulepszono również niektóre rodzaje broni używane w buildach supportujących.
  • Backbreaker: Czas powalenia został zwiększony z 2 do 3 sekund.
  • Savage Leap: Obrażenia tej umiejętności zostały zwiększone o 66%.
  • Sever Artery: Czas trwania krwawienia został skrócony z 8 do 6 sekund.
  • Gash: Czas trwania krwawienia został skrócony z 8 do 6 sekund.
  • Hamstring: Czas trwania krwawienia został skrócony z 8 do 6 sekund.
  • Final Thrust: ta umiejętność nakłada teraz dodatkowo 6 staków krwawienia przez 8 sekund, jeśli trafi przeciwnika, gdy jego zdrowie spadnie poniżej 50%.
  • Flurry: Czas krwawienia został zwiększony z 2 sekund do 4 sekund.
  • Charge: Ta umiejętność usuwa teraz również torment oraz płonięcie z sojuszników.
  • Call to Arms: Ta umiejętność nie nakłada już osłabienia. Zamiast tego usuwa słabości, podatność na ataki, truciznę, dezorientację i spowolnienie, a także dodaje wigor.
  • Quick Breathing: Ta umiejętność nie usuwa już kondycji z sojuszników. Zwiększono ilość celów na które działa z 5 do 10. Umiejętność będzie teraz dawała wojownikowi jeden stak adrenaliny za każdego sojusznika dokniętego jej działeniem.
  • Defiant Stance: Podstawowy czas trwania tej postawy został zwiększony z 3 sekund do 4 sekund.
  • "On My Mark!": Czas odnowienia tej umiejętności został zsynchronizowany pomiędzy trybami gry i będzie teraz wynosił 25-sekund. Czas “Reveal” został zwiększony z 4 sekund do 6 sekund.
  • "Fear Me!": Ta umiejętność nakłada teraz również 6 sekund “weakness”.
  • "For Great Justice!": Ta umiejętność wykorzystuje teraz amunicję, z 5 sekundami pomiędzy aktywacjami i 25-sekundowym czasem naładowania amunicji.
  • "Shake It Off!": Ta umiejętność wykorzystuje teraz amunicję, z 5 sekundami pomiędzy aktywacjami i 25-sekundowym czasem naładowania amunicji. Ta umiejętność została podzielona pomiędzy tryby gry i teraz będzie używać 50-sekundowego czasu odnowienia w PvP i WvW w trakcie zdejmowania 6 kondycji.
  • Scorched Earth: Zwiększono prędkość poruszania pocisku wystrzelonego przez tę umiejętność o 200%.
  • Peak Performance: Zwiększono czas trwania efektu zwiększania obrażeń z 5 sekund do 6 sekund. Zmniejszono wzrost obrażeń z 33% do 20% wyłącznie na PvE.
  • Attacker's Insight: Korzyści wynikające z tego traitu zostały zmniejszone o 25%.

PvP

  • Czas wyświetlany na przycisku „Compete” został zaktualizowany. Nagrody zostaną rozdane po zakończeniu rozgrywek i ułożeniu tabeli liderów.

MAC CLIENT

  • Napisy wyświetlane podczas przerywników filmowych są teraz odpowiednio skalowane przy zmianie rozmiaru okna.

BLACK LION TRADING COMPANY

  • Nowy skin “Tremor Armadillo roller beetle” jest dotępny w kategori styl za 2,000 gemów.
  • “Raven's Spirit Glider” oraz “Winged Headpiece” będą dostępne w sklepie przez ograniczony czas.
  • Zestawy barwników „Zhaitan”, „Blue Shift” i „Crimson Lion Bare” powracają do Gem Store i są dostępne w sprzedaży za 93 gemy. Kolejne barwniki zostaną dodane jeszcze w tym tygodniu.

Living World

  • Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było dodać do "Season 4 Portal Tome" scrolla "Domain of Kourna Portal".
  • Naprawiono błąd z eventem "Blow up siege engines" podczas misji "Forearmed Is Forewarned".
  • Naprawiono animację kłączy podczas misji "Forearmed Is Forewarned".

Fraktale

Deepstone
  • Naprawiono błąd, który powodował, że "Deepstone" pojawiał się za często w rotacji "Daily Fractal" i "Daily Recommended Fractal".
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze po upadku z platformy nadal się unosili.
  • Wrogowie w labiryncie nie upuszczają już łupów.
Shattered Observatory
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli wyjść poza teren rozgrywki.

Rajdy

Stronghold of the Faithful
  • Naprawiono błąd występujący podczas walki z Xerą, który powodował, że gracze mogli zostać wyteleportowani na nie istniejącą wyspę.

Przedmioty

  • Dodanie statystyki "Plaguedoctor" do opcji wyboru dla legendarnego backpacka i dla legendarnej biżuterii Aurora.

Umiejętności

Elementalista
  • "Sigil of Fallibility" został usunięty z panelu "PvP Build".
  • Dodano nowego sprzedawcę, u którego można nabywać przedmioty za walutę zdobywaną z automatycznych miesięcznych turniejów.
  • Elemental Attunement: Naprawiono błąd z dodatkowym nakładaniem boonów na sprzymierzeńców kiedy postać gracza zestrajała się z żywiołem wody ponownie.
  • Glyph of Storms: Naprawiono błąd z czasem przeładowywania umiejętności.
Thief
  • Payback: Naprawiono błąd z redukcją czasu odmowy umiejętności "Basilisk Venom".

PvP

  • "Sigil of Fallibility" został usunięty z panelu "PvP Build".
  • PvP Lobby: Dodano nowego sprzedawcę, u którego można nabywać przedmioty za walutę zdobywaną z automatycznych miesięcznych turniejów.

WvW

Desert Borderlands
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł ominąć bramę prowadzącą do "Osprey's Palace".

Poprawki błędów

Ogólne
  • Naprawiono błąd przy walce z Xera, który powodował, że mogło się zdarzyć, że gra oznaczała do przeniesienia na wyspę nie tego gracza co powinna.
  • Naprawiono błąd, który powodował niepoprawne działanie pathfinding dla mechaniki shadowstep.
Guardian
  • Ray of Judgment: Naprawiono błąd, który mógł spowodować przerwanie działania tej umiejętności jeśli inne umiejętności były przeładowywane a postać gracza była pod wpływem "quickness".
Necromancer
  • Flesh Golem: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ponowne użycie umiejętności po tym jak gracz "zsiadł" z mounta wpadając do wody.
  • Minions: Naprawiono błąd, który powodował, że czasami nie można było przyzwać mininów.
  • Dhuumfire: Dla specjalizacji "Scourge" czas odnowienia został zredukowany z 3 sekund do 1 sekundy w trybie PvE.
Ranger
  • Flame Trap: Naprawiono błąd, który powodował, że pułapka uderzała więcej razy niż powinna.
Thief
  • Shadow Flare: Naprawiono błąd, który powodował, że jeśli ta umiejętność została "wykradziona" przy użyciu "Improvisation" można jej było używać w większym stopniu niż zakładano.
Warrior
  • Flurry: Naprawiono błąd, który powodował niepoprawne wyliczanie czasu trwania krwawienia i ładowania poziomów adrenaliny.
  • Final Thrust: Naprawiono błąd, który powodował niepoprawne naliczanie czasu trwania umiejętności jeśli postać gracza używała traitu "Blademaster".